Dodano produkt do koszyka

« Kontynuuj zakupy Przejdź do koszyka »

Zamówienia

JAK ZAMAWIAĆ W DECOR SYSTEM?

Zamówienie składa się poprzez dodanie wybranego produktu do koszyka, drogą mailową lub telefonicznie - w ostatnim przypadku dane do wystawienia dokumentu sprzedaży oraz adres do wysyłki należy odesłać mailem. Zamówienie realizujemy w formie przedpłaty na konto. W szczególnych przypadkach tj. zakup sztukaterii, gdzie producentem jest Decor System, możliwa jest wysyłka towaru za pobraniem do kwoty 2000,00 zł. W przypadku przedpłaty na konto wystawiamy fakturę proforma/ zk - zamówienie klienta, na podstawie której/go klient wpłaca pieniądze. Towar wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie (nie akceptujemy zamówień na podstawie przesłanych potwierdzeń przelewów).

 

ZAMÓW DARMOWĄ PRÓBKĘ:

Jeżeli są Państwo niezdecydowani i chcą przed zakupem przekonać się o wysokiej jakości naszej sztukaterii lub ją dopasować, proponujemy zamówienie bezpłatnych próbek.

Próbkę towaru można zamówić również drogą mailową poprzez adres: biuro@decorsystem.pl lub poprzez formularz na stronie internetowej w zakładce JAK ZAMAWIAĆ > Zamów próbkę.

Jako próbkę wysyłamy krótkie odcinki listew, gzymsów czy trzonów pilastra danego wzoru. W cenie 27 złotych można wybrać do 3 wzorów z wymienionego asortymentu. Przy składaniu zamówienia próbki należy zaznaczyć w formularzu zamówienia symbole artykułów, którymi jesteśmy zainteresowani (np. LE-1, LE-3, GE-4).

Opłata wynosi jedynie 27 złotych za koszty wysyłki (same próbki 3-5 elementów są za darmo), a kwota ta zostanie odjęta od pierwszego zamówienia.

Dostępne próbki z oznaczeniami: LE, GE, FE, LP, LO, LKO, PLE, LB, PE oraz wszystkie listwy przypodłogowe. Listwy przypodłogowe wysyłane są w odcinkach 10 centymetrów.

W skład próbki nie wchodzą następujące elementy sztukaterii: wsporniki, zworniki, bonie, kolumny, głowice i bazy kolumny oraz pilastra. W takim przypadku proponujemy zamówienie 1 sztuki wybranego elementu (po cenie katalogowej). Zaznaczamy, że tej kwoty nie odejmujemy od wartości przyszłego zamówienia. Jest możliwość zamówienia próbki łączonej, w skład której wchodzą elementy sztukaterii elewacyjnej oraz wewnętrznej. Koszt takiej przesyłki to również 27 złotych brutto. Próbki są realizowane w przeciągu 1-2 dni i wysyłane firmą kurierską za pobraniem.

Zastrzegamy sobie prawo zmiany wzorów wchodzących w skład zestawu próbek, w zależności od dostępności.

 

ZWROTY:

Chęć zwrotu należy zgłosić w ciągu 14 dni od daty dostarczenia towaru. W ciągu następnych 14 dni zwrot powinien znaleźć się na magazynie, który wskażemy. Towary należy odesłać na adres wskazany przez dział handlowy Decor System.

Po odebraniu przesyłki przez kuriera prosimy o przesłanie wypełnionego formularza zwrotu mailem.

Jeśli listwy wrócą całe, wykonujemy korektę. Po otrzymaniu podpisanej korekty, w ciągu 14 dni zwracamy pieniądze za odesłany towar.

WAŻNE!!! Gdyby towar dotarł uszkodzony, magazyn spisuje protokół szkody i robi zdjęcia (wysyłamy dokumentację mailem) i wtedy za uszkodzenia dochodzicie Państwo roszczeń u firmy kurierskiej, którą będziecie odsyłać towar.

Prosimy o dokładne spakowanie towaru - zwroty otwierane są w obecności kamer, przyjmujemy tylko listwy w 100 % jakości, nadające się do dalszej odsprzedaży.

Towar uszkodzony w drodze transportu nie podlega zwrotom i można go odebrać z magazynu w ciągu 7 dni. Po tym czasie utylizujemy uszkodzone w odsyłce produkty.

 

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA:

 

* Jak mogę zamówić wasze produkty?

Realizacja zamówień opisana jest w zakładce „Jak zamawiać w Decor System?”

 

* Gdzie można kupić wasze produkty?

Nasz towar sprzedajemy za pośrednictwem sklepów internetowych. Wysyłając towar na terenie całej Polski, korzystamy z usług firm kurierskich. Zamówienie można też odebrać osobiście w siedzibie naszej firmy w Prądocinie, koło Gorzowa Wielkopolskiego.

 

* Czy dystrybuujecie wasze produkty na terenie Europy?

Tak. Wysyłamy nasze produkty do klientów z Europy.

 

* Jakie jest minimalne zamówienie?

Nie ma minimalnej wartości zamówienia.

 

* Czy jest możliwość przesyłki za pobraniem ?

Wszystkie zamówienia są realizowane na zasadzie zaliczki 100 %, wysyłamy towar po zaksięgowaniu kwoty na koncie. Przesyłka za pobraniem jest możliwa w wyjątkowych przypadkach, gdzie producentem sztukaterii jest Decor System, a kwota zamówienia nie przekracza 2000,00 zł.

 

* Jak długo będę czekać na otrzymanie przesyłki?

Większość asortymentu mamy na stanach magazynowych i może być wysłany natychmiast po złożeniu zamówienia. Natomiast asortyment nie oznaczony jako "Dostępny" wysyłamy w terminie określonym na karcie produktu.

Newsletter

Zapisz się do newslettera, aby otrzymywać zniżki oraz informacje o promocjach i wyprzedażach.

Nasz adres

Decor System s.c.
Grzegorz Okraska, Piotr Kruk

Prądocin 11 (kierunek Sulęcin)
66-446 Deszczno

e-mail: biuro@decorsystem.pl

tel. 95 722 30 57
fax 95 783 30 46
tel. kom.: 608 921 068

NIP: 599-303-43-42
Regon: 080224504
BDO: 000035867

Zapraszamy:
w godz.: 8:00 - 18:00
w soboty 9:00 - 14:00

Bank BGŻ BNP Paribas S.A.
SWIFT: PPABPLPKXXX
Nr konta:
03 1750 1282 0000 0000 1318 1985

Konto walutowe:
Numer rachunku:
PL98 1750 1282 0000 0000 1347 3797

Kod BIC/SWIFT: RCBWPLPW

© 2015 Decor System. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Projekt i realizacja - Adam Głazik (tel. 694 881 907)

X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.