Dbamy o to, by zakupy były w pełni bezpieczne
Dlatego masz możliwość zwrotu produktów do 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.
Jak zwrócić produkty?
1. Napisz wiadomość na biuro@decorsystem.pl lub skontaktuj się z nami pod numerem 95 722 30 57 / 608 921 068.
2. W odpowiedzi otrzymasz adres, na który należy wysłać zwracany towar.
3. Gdy paczka zostanie nadana wypełnij formularz zwrotu i wyślij go na biuro@decorsystem.pl lub Decor System, ul. Prądocin 11, 66-446 Deszczno.
Jakie są dalsze kroki?
1. Sprawdzenie paczki – gdy przesyłka dotrze do odpowiedniego magazynu, sprawdzamy jej zgodność z przesłanym formularzem zwrotu. Pamiętaj, że możliwość zwrotu nie dotyczy produktów uszkodzonych oraz na indywidualne zamówienie. Szczegółowe informacje znajdziesz w Regulaminie sklepu.
2. Wystawienie korekty – nasz Konsultant skontaktuje się z Tobą w celu skorygowania rachunku lub faktury.
3. Zwrot środków – środki zwracane są tą samą drogą, którą zostało opłacone Twoje zamówienia.
W przypadku płatności:
- przy odbiorze lub przelewem tradycyjnym – środki zostaną zwrócone na konto podane w formularzu zwrotu,
- BLIK/PayU/PayPo/PayPal – środki zostaną zwrócone za pośrednictwem tych serwisów.
Masz dodatkowe pytania? Chętnie pomożemy!

Kinga
+48 600 431 995
kinga@decorsystem.pl

Kamila
+48 608 290 460
kamila.k@decorsystem.pl

Monika
+48 696 202 731
monika.wachowiak@decorsystem.pl

Sara
+48 539 699 777
sara@decorsystem.pl